TESTIMONIAL - TESTIMONIAL SIY (SLIM IT YOURSELF)



TESTIMONIAL TURUN 8KG DENGAN 2 KOTAK SIY (SLIM IT YOURSELF)

Nama: Puan Haizan
Usia: 29 tahun
Asal: Mersing Johor
Qty SIY: 2 kotak
Qty berat turun: 8kg
Masa yang diambil: 20hari

Salam…saya mengalami masalah berat badan mendadak semenjak selepas mengandung kali kedua…pada awalnya berat badan saya hanyala 52kg…tapi lepas bersalin & berpantang, berat badan menjadi 62kg….masa tu da risau sgt2….camana nak turun berat….macam2 cara da cuba,siap beli set slimming wear, tp berat masih xturun gak…..sehinggalah saya dapat tau ttg siy ni dari adik yang belajar di utm (satu tempat belajar dgn noor)….apa lagi, terus kirim kt adik suruh belikan…mula makan, badan akan rasa panas, kerap berpeluh dan akan ada ulser dlm mulut…tp lepas baca brosur yg disertakan dengan pembelian itu ,baru la tau sume tu simptom2 biasa untuk proses pembakaran lemak ….genap 10hari, baru sy timbang berat…masa tu berat setakat turun 3kg je coz sy kurang minum air dan xwat exercise langsung….sbb xpuas ati, so beli lagi sekotak….kali ni minum air mmg banyak…1 hari lebih dari 3liter air sy minum…pastu wat exercise ringgan2 mcm sapu sampah dan mengemas rumah, asal kuar peluh jdla….lepas 10 hari, berdebar-debar nk pijak alat penimbang tu….tp gembira sgt coz berat da turun 5kg…skrg ni berat saya 54kg je….insyallah kalau ada rezeki lebih nk jd agen lak, nk rekemen pd sedara mara yg bdn besar2….bila balik kg, sedara mara yg sebelum ni asyik ckp saya gemuk, da mula memuji saya sbb sy da kurus skrg…


Testimonial (sumber dari k.mas)

1.Naza
10th May 2009, 11:54 PM

yuhuu..just nak share experience ambil siy nie..sy naza umurku 25..blom kawin lg..berat 58kg tinggi plak 158cm..dah lama baca thread siy nie..tp disebabkan dah bosan nak mencuba produk slimming..wat ignore jerklah..

tp tetap suke gak baca testi org yg dah berjaya turunkan berat badan dgn hanya sekotak siy..dlm hati berkata bestnya..mcm2 produk kurus sy dah cube..ditambah plak sy ade kedai jual produk kecantikan so sume produk2 berkaitan slim yelim nie sy try ler dr hok murah sampai ler yg mahal..x cukup tu MLM punye produk kurus pon sy try..yg life2 nie apetah lg kan HL ler cuma hok TL jerk sy x sempat nak try..huhuhu..hr

first mkn siy nie rasa kenyang jerk..nak jamah mkn utk lunch pon sy jd benci..tp air nie jgn kata ler 2 botol 1.5lliter masuk protku setiap hari..aduhai nie yg sy suka wpon penat berkejaran kebilik air setiap 15 minit..hahaha..waktu pg plak mesti chery bery..sabo jerkla nak cantik punya pasal..masuk hr ketiga amik siy nie sy rasa nak muntah bile mkn..erm..xpe2 tiba hari kelima..dgn bangganya sy pon try ler menimbang..fuyoo..beratku dah 56kg..suke2..pastu nak jdkan citer sy g jumpa kwn yg baru seminggu x jumpe..

die terperanjat tgk muka sy dah kecik..pastu die siap marah tunang sy kononnya x bg sy mkn..die ckp jgn kurus2 sgt..x cantik..huhuhu..dlm hati bapok suke..lg best sy g jumpa akak angkat sy dia pon tertanya2 nape dah kurus..dah brape lama diet..aduhai byk btol soklan nak menjwb..hehehe..akhirnya hari ke10 sy timbang lg sekali..turun lg 2kg..alhamdulillah lastly sy jumpa gak produk yg btol2 berkesan..ringkas,mudah dan slmt..xyah nak shake2..bosan tau..hehehe..smlm ade org TL dtg kedai sy beria suruh sy try produk totalife yg mahal tuh..dlm hati tuhan jerk yg tahu..sampai tunang sy ckp akak nie slh org nak promote..tunang sy nie dah kecik dimata sy..hehehe..

now sy stop kejap 4 hari saje nak tgk naik x berat..taraa..berat still 54kg..erm nant sy nak mkn lg sekotak nak dptkan 50kg..ape pon kpd kwn2 sume troskan bersiy..x rugi..yg penting semangat tu msti ade..

to adi tq sudi hantar siy nie..to kak mas tq so much coz memperkenalkan produk yg marbeles nie..hehehe..sory terlebih komen sudah..

2.
quisstina 10th May 2009, 11:50 AM

salam sumer...sy nak update...smlm last utk kotak pertama...total berat turun 6kg. harini br hari pertama kotak ke-2...berat asal 74kg...now 68kg...harap2 leh turun lg 10 kg.

3.
najjah 4th May 2009, 12:48 PM
saya beli sekotak siy...saja nak cuba....da byk try cuba mcm2 produk pelangsingan tapi tak pernah berjaya...harap2 siy dpt membantu...saya ni 28tahun berat asal 55kg tinggi 154cm...saya ni hampir nak overweight tapi belum lagila...kira2 bmi tu nak dkt2 dgn overweight...
sebelum teroverweight better saya cari alternatif utk buang segala lemak2 kat bdn saya ni...sbb ramai ckp siy ni boleh shape kan blk bdn kita...mmg husband pun kata da gemok...husband saya lak kurus jer...bila jln dgn dia rasa mcm kita ni kakak dia jer...huhu..ari ni ari ke 4 kotak pertama saya minum siy...semlm timbang dah turun sekilo jadi 54kg...
okla tu buat permulaan sbb nak kata jg makan tak juga sbb sabtu lepas adik kawen...so nasi beriayani tu mkn juga ler 2 kali simptom saya...mmg dahaga gile...asyik minum jer...pastu cirit birit...nafsu mkn masih kuat cuma bila da mkn mula plak rasa kenyang...so skrg ni amik sikit je la sbb takut tak abis...kang membazir lak..

4.
Haida 102 2nd May 2009, 01:15 PM
Saya org baru dalam thread ni. Asyik baca testimoni org je, so ari ni teruja nak share pengalaman lepas guna siy. Act, saya guna siy start feb '09. Mula2 nak cuba, agak was2 juga sebab dah bky sgt produk kurus yg saya cuba tapi sbb husband yg support, try juga..
Habis kotak pertama saya makan, turun 4 kg! seronoknye... mcm xcaya... time tu berbunga2 rasa kat hati. Tu yg semangat tu.. sampailah sekarang ni dah masuk kotak keenam.. maybe sbb saya ni gemuk daging, so lambat la sikit nak turun. lambat2 pun.. dr 76kg skrg dah 67 kg!!
yang paling best, siy ni tlg shapekan body. Badan saya ni mmg bentuk pear, tapi skrg shape dah makin ok. xpe.. pelan2.. yg penting, baju lama byk yg dah boleh pakai!!Satu lg, saya ni mmg jenis yg suka beli baju kurung dah siap. Kalau dulu, saya mmg pakai saiz L, tapi skrg M pun dah blh masuk.. Kepada sesiapa yg masih was2 nak cuba, baik cuba skrg. SIY mmg ajaib!

5.
alyn 25th April 2009, 11:01 AM

salam semua kita nak kongsi kegembiraan kat semua.. baru mencuba s.i.y dalam tempoh 4 hari...hari ke 4 malam x sabo nak manimbang coz badan terasa ringan sket.subhanallah syukur sgt nak tau jeng.. jeng... turun 4 kilo ..dari 69 ke 65 kg.sehari sekilo ..wah hebat ya rabbi.tak sia2 korban gaji beli product nie... nanti habis satu box kita bagi testimoni lagi ok...kita beli kat dealer lain.. but nak kongsi kegembiraan kat sini jugak





TESTIMONIAL Lain2 ;

1. Salam..hai noor, akak cuba cari pelanggan coz berminat nak jadi agen..nampaknya ramai yang minat..akak dah turun banyak, 66kg- 55kg tapi nak cuba turun ke 50kg lg..tq yer noor.

Dari; akak Sarawak.....



2. Salam..akak just nak bagitau perkembangan akak, berat asal akak selepas raya 79kg, tapi sebelum tu pernah mencecah 84kg,,,yang sangat happynyer tadi timbang 69kg...dulu berat xnak turun...goal akak nak sampai 60kg..xnak la kurus sangat....SIY ni memang best la noor...malam pon akak dah boleh tidur dengan nyenyak...pelawasan dah normal...kawan2 pon teruja tengok saya n ramai nak try juga..saya dah suggestkan SIY ni..nanti diorang call noor yer...k..tq n jumpa lagi noor...

Dari; Tebrau



3. hai Noor..i nak order SIY lagi...hubby suruh continue..best sangat bile try seluar kat JUsco tadi dah boleh masuk saiz kecik sikit..hubby yang semangat tengok..dia nak sponsor sampai akak kurus...bestnya..x sabo nak jadi macam anak dara balik...hehhehe..kalo ada rezeki nak jadi agen..

Dari; Mala...Johor

4.
salam semua.
actually saya jarang online tapi seronok gak tengok testi org lain.kat sini saya nak cerita sedikit tentang pengalaman saya guna siy.masuk harini dah 5 kotak setengah saya minum siy ni kira dah satu bulan lebih macamtulah.dari berat asal 86kg sekarang dah 73kg...ketinggian pulak 170cm.ukuran pinggang sebelum ni pun 38 inci sekarang dah 32inci, memang x caya jer boleh turun byk dengan siy ni..tapi saya pun ade melakukan senaman ringan setiap hari just nak kuarkan peluh jer sebab saya x larat nak lakukan senaman berat sebelum ni coz bahagian atas lagi besar dari bawah so paham2 jerlah.

actually sekarang ni kat tempat kerja ade saje org tegur dah kurus,bf lak lagilah selalu memuji.mm saya ni duduk bujang so seminggu sekali je balik kg.family saya pada mulanya x perasan sebab kat umah saya suka pakai baju besar2.saje jer x nak tunjuk sangat tapi tetiba akak saya terpegang perut saya pastu die cakap eh kempisnye perut mana pergi spare tyre kau semua die tanya?saya senyum jer pastu cakap saya diet,saya ni bukan apa kalau dengan family saya kena sorok sikit sebab family saya dah larang saya makan apa2 produk kurus sebab dulu saya pernah sakit sebab makan pil kurus.so family saya memang x suka kalau tau saya ambil apa2 produk kurus walaupun produk tu x merbahaya mcm siy ni.tapi dalam masa yg sama akak2 saya semua jeles dengan perubahan saya tapi nak buat camnerkan dieorang ni memang anti dengan produk2 diet so terpaksalah saya tunda dulu nak bagitau rahsia saya kat dieorang takut nanti saya plak dieorang x bagi minum siy ni lagi.maklumlah saya ni anak bongsu so perhatian lebih sikit dalam family.hehe

yg paling best skali pada minggu lepaslah, saya baru jumpa bf saya lepas sebulan x jumpa die,dan alangkah terkejutnye die tengok saya dah kurus.actually die x tau pun saya ambik siy dan berdiet.saya sengaja je elak nak jumpa die sebab yelah org kata kalau dah lama x jumpa mesti die akan nampak perubahan yg ketara..memang masatu bf saya x abis2 memuji saya sampai die kata saya ni pergi buang lemak pakai laser ke apa.pastu sya cakaplah banyaklah duit pulak nak g buat laser buang lemak..

pada semua yang belum mencuba siy ni saya sarankan cubalah siy ni sebab saya memang jamin dengan pemakanan yg seimbang dan pengambilan siy je kita boleh kurangkan berat badan dengan selamat dan cepat.macam saya ni kemungkinan saya nak sambung fasa kedua lepas habis fasa pertama siy ni sebab saya nak target nak capai berat 55kg.pada sesiapa yg x pernah ambil mana2 ubat kurus sebelum ni mesti lagi cepat berkesan sebab sedangkan saya ni pun dah makan macam2 ubat kurus yang merbahaya pun pernah saya ambik sampai masuk hospital pun boleh turun berat badan apatah lagi org yg x pernah ambik ubat kurus lagilah cepat berkesan.yg paling best dengan siy ni perut memang ramping kalau duduk pun prut dah x berlipat lagi kira spare tyre dah x delah.

tapi kalau sume nak tau masa mula2 ambil siy ni kotak yg pertama saya x de turun langsung sampai nak nangis rasanye tapi bila dah abis satu kotak nak masuk kotak yg kedua tu berat saya terus je turun sampai semua timbang kat umah akak kat umah mak dan kat umah kawan2 saya try yelah takut timbang dieorang tu rosak tapi memang semua timbang saya naik berat sya sama, last sekali rasa x puas hati lagi saya pergi timbang kat shoping complex tu dan memang betullah sama..

so apalagi pada semua trylah siy ni,result die memang berbaloi dengan harga die.macam saya ni kerja pun gaji ciput jer byk tanggungan lagi tapi sebab nak kurus punye pasal saya sanggup.lagipun saya dah x yah nak beli baju lagi semua baju2 lama semua dah muat boleh pakai.kan untung namanye tu x rugi pun beli siy ni.so pada sesiapa yg belum mencuba selamat mencuba
roessa is offline

(Sumber dari; k.mas )

sLiM iT yOUR sElF