Slim It yourself (S.I.Y) hot slimming product

Slim it yourself (S.I.Y) dihasilkan Untuk pertama dalam dunia produk kelangsingan tubuh badan,terdapat 6 unsur paling berkesan yang telah diperkenalkan sebagai pati semulajadi pekat untuk mendapatkan keputusan yang hebat.

Ia adalah peristiwa pertama di dunia dan ramai saintis telah mengaku bahawa ia merupakan penemuan produk kelangsingan tubuh badan yang paling hebat di alaf ketiga.

Keputusannya sama ada anda menghidap masalah berat badan yang lebih,penakungan air,bertubuh badan besar,perut buncit, atau anda hanya ingin menghilangkan beberapa kilogram berat badan anda. adalah penghapus lemak degil yang berkesan dan ia merupakan penggunaan penyelidikan teknologi dalam bidang kelangsingan tubuh badan.dianggap sebagai kuasa kelangsingan tubuh badan yang cepat sekali dan terkuat sekali dan terselamat oleh para pakar.

Bagaimana ia bertindak?

dihasilkan daripada herba segar dan terpilih dengan 100% kesan semulajadi,sejati dan terapeutik tanpa sebarang kesan sampingan. pesuaian dan punca herba-herba telah ditentusahkan oleh botanis dan farmasis.ia dapat mengimbangi kadar BMR anda.selain daripada itu juga tertakluk kepada kawalankualiti yang ketat di bawah peraturan CGMP.

Para penyelidik dapat menggabungkan 2 formulasi unik (S.I.Y-siang & S.I.Y-malam) dengan setiap satu daripada kandungan-kandungan aktif yang paling berkesan yang telah dirumuskan untuk dijadikan formula kelangsingan tubuh badan pekat yang ditawarkan sebagai cecair pati hebat.

dihasilkan melalui teknologi nano cecair CO2 kritikal dan apabila ia digunakan,ia dapat menyerap ke dalam tubuh badan kita dengan serta merta sementara kandungan aktifnya oleh sel-sel dan dihantar ke jantung.kandungan aktif S.I.Y akan menagggalkan semua kelompok-kelompok lemak daripada tisu-tisu adipos dan menghapuskan selulit dan lemak-lemak lain sehingga kesemuanya dihilangkan.

Teknologi cecair nano CO2 kritikal=beban maksima pada setiap liposom dan mengumpul perhubungan spontan kandungan-kandungan aktif.oleh kerana kandungan hidrofobik dimasukkan ke dalam membrane (dan bukannya cecair akuekous dalam ruang liposom) lapisan berbilang membrane dalam slim it yourself (S.I.Y) akan menambahkan kapasiti setiap liposom dari segi pengangkutan bahan kandungan.contohnya liposom teknologi Nano (lebih kurang 500nm-1500nm) berbanding dengan liposom biasa (lebih kurang 100nm),mempunyai isipadu 1000 kali kali lebih besar maka ia dapat mengandungi 1000 kali lebih banyak bahan kandungan.

INILAH CARA UNTUK MENAMBAHKAN PENGURANGAN BERAT BADAN ANDA DALAM CARA YANG SELAMAT DAN TAHAN LAMA

Ramai yang menghidap masalah berat badan berlebihan mengurangkan makanan yang dimakan mereka,biasanya dengan mengambil pelawas detoksifikasi dalam kualiti meningkat,pil-pil ajaib,gentian saji dan rawatan kelangsingan tubuh badan yang terdapt di pasaran sedangkan ia adalah penyelesaiannya.ke semua ini kurang berkesan dan menyebabkan ketidakstabilan psikologi.setiap kalori yang diserap ditukar menjadi lemak.keran penghapusan lemak yang tidak sempurna.

Apakah kesan-kesan ?

1)menguraikan lemak bertakung &degil (tisu adipos)-liposis

2)membina otot lemak dan menindas simpanan lemak

3)menghapuskan kesan selulit

4)meneguh dan memulihkan gaya kulit muda

5)Slim it yourself ( S.I.Y) juga melanjutkan kesan pembakaran lemak (thermo-genesis) dan menukarkan kepada tenaga

6)menyelaras fungsi tubuh badan dan metabolism keparas yang optima

7)mengawal perasaan lapar dan menghilangkan tekanan jiwa

8)mengurangkan ukuran pinggang,punggung,peha,mengetatkan dan membentuk punggung

9)juga merangsang gerakan usus dan menambahkan penyerapan zat-zat & air dalam usus besar dan kecil

10)meningkatkan system keimunan darah

11)Mengurangkan kolestrol dalam tubuh badan

12) juga melegakan sembelit dan keletihan

13)merangsang penghasilan hemoglobin dan mencegah anemia

14)menguatkan hati dan menyingkirkan toksin-toksin dalam tubuh badan

15)membekalkan zat kepada tubuh badan dengan vitamin-vitamin:A,C,E,B1,B2,B3,B6,B12,biotin,asid folik dan asid pantotenik,mineral:kalsium,besi,kalium,magnesium dan fosforus,asid amino:asid L glutamik,Lprolin,asid aspartic,L serine ,L trosin,L arginin,L alanin,L glisin,isoleusin,sistin,valin dan threonin.enzime:amilas alpha,beta,protease I,II,III,peptizim,lipase,sellulas,lactase,maltase,invertase dan bromelain.

Slim it yourself didatangkan dalam dua puluh botol.10 botol untuk siang dan 10 botol untuk malam.


No comments:

sLiM iT yOUR sElF